A Lakásvásár Médiacsoport különdíjában részesült a Market Építő Zrt., amely a Ferencváros labdarúgócsapatának stadionjával, a Groupama Arénával nevezett a Magyar Ingatlanszakmai Egyesület (a FIABCI Magyar Tagozata) által kiírt Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázaton.
Az építőipari vállalat szerdai közleménye szerint a szakmai zsűri a kiírásnak megfelelően a három legjobb helyezettet díjazta, továbbá a pályázók a támogató szakmai szervezetek különdíjaiért is versenyeztek. Ez utóbbiak közül a Lakásvásár Médiacsoport az "FTC Stadion színvonalas megvalósításáért" ítélte oda különdíját a Market Építő Zrt-nek. A nyertesek képviselhetik Magyarországot a FIABCI World Prix d'Excellence nemzetközi ingatlanfejlesztési nívódíjpályázaton.
"Hazai és nemzetközi viszonylatban már számos elismerés bizonyítja, hogy egy rendkívüli, multifunkcionális létesítményt alkottunk, melyre mindannyian büszkék lehetünk" - mondta a díj elnyerése kapcsán Scheer Sándor, a Market Építő Zrt. vezérigazgatója.
A tavaly augusztusban átadott Groupama Aréna az egyik legjelentősebb elismerést júniusban kapta, akkor az újonnan épült stadionok kategóriájában lett első a TheStadiumBusiness Awardson.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.